Skip directly to content

Blogs

[{"parent":{"title":"Get on the list!","body":" Get updates from My Chemical Romance ","field_newsletter_id":"6388094","field_label_list_id":"6518500","field_display_rates":"0","field_preview_mode":"false","field_lbox_height":"","field_lbox_width":"","field_toaster_timeout":"100000000","field_toaster_position":"From Bottom","field_turnkey_height":"500","field_mailing_list_params_toast":"&autoreply=no","field_mailing_list_params_se":"&autoreply=no"}}]
Thrill.Killer_'s picture

back home (ish)

on August 3, 2020 - 11:32am

yay back in illinois
we have abt two hours left, im blasting Car Radio because screw it i havent heard my music in three weeks
we're just gonna chill in a hotel for a little because the flight to Europe is on the 11th
technically home is in Europe but it's doesn't feel like it
I don't even speak the language there
I'm sick of my parents tbh
wrote some lyrics, haven't really been ok lately but don't worry
I can watch tua season two when we're in the hotel so that's cool (IF YOU SPOIL IT I WILL HUNT YOU D O W N )
so uh yeah

--
Somehow still alive, Alex

lemonsherbet's picture

Today was my lucky day

on August 3, 2020 - 11:18am

So Spotify spared me today. 4 my chem songs without a single ad! This is literally the most exciting thing thats happened in a while haha...

DuchessMeowich's picture

The umbrella academy

on August 3, 2020 - 10:55am

Anyone want to start a group chat and talk about theories about the season 3 or just share how much we appreciate the comics and the show, also the upcoming killjoys comic?

stakethevampires's picture

my health is depleting + more umbrella academy stuff (but no spoilers this time)

on August 3, 2020 - 8:27am

so might go to the doctor soon because i have been so exhausted for no reason and fainting and stuff but my mom is like "well . . . idk" so uh i also might NOT go to the doctor which, okay, i hate doctors but i'd rather figure out if i just need water or if i actually have a disease rather than sitting at home worrying if i do and just feeling out of wack. and like yes we live in a society and going to the doctor never sounds fun because healthcare isn't free and if there's something wrong with you then you gotta pay thousands of dollars to get it fixed so that's great.

sophisakilljoy's picture

rest in peace, dear minecraft ray toro

on August 3, 2020 - 7:23am

my brother was playing minecraft and spawned a villager and said it was ray toro. i said okay, and then he put ray on a leash and walked all the way to the top of a mountain with ray and pushed him off. its funny, and super sad and messed up at the same time. idk what to think about this situation or my brother's mentality...

Pages