Skip directly to content

Blogs

[{"parent":{"title":"Get on the list!","body":" Get exclusive information about My Chemical Romance ","field_newsletter_id":"6388094","field_label_list_id":"6518500","field_display_rates":"0","field_preview_mode":"false","field_lbox_height":"","field_lbox_width":"","field_toaster_timeout":"10000","field_toaster_position":"From Bottom","field_turnkey_height":"500","field_mailing_list_params_toast":"&autoreply=no","field_mailing_list_params_se":"&autoreply=no"}}]
partydadfrnk's picture

THEY'RE BACK - WHAT?

on November 14, 2019 - 3:53am

Hii guys! Kinda new to posting on this site, but better late than never, huh?

Anyways, My Chem are back! What an incredible, indescribable moment that was! I legit thought it was, like, a dream haha. I couldn't believe it when I first saw it but then it hit me and I near enough cried! What an amazing time to be alive rn! I'm absolutely GUTTED that I can't go to the reunion show due to it being in the States and I've got no money, visa or passport </3 but omg, I bloody hope they come to the UK! I never got the chance to see them live and it's a dream of mine, so fingers crossed!

Anyways, I

theneonparade's picture

Wow, MCR is back and this place blew up again

on November 13, 2019 - 8:14pm

Hi everyone lol

I was freaking out with everyone else back on Halloween so I sorta forgot about this place until now, wow. This place looks like its actually active again, sick!

I don't have much to say, I guess I'll update my blog?
I think when I was a high school senior (age 16-17) I updated everyday, like a diary, for some reason?

Well, I'm doing much better mentally than senior year. I'm going to college, to be a vet tech. It's only a community college but it's taking awhile since all the classes are of course impacted, which, is fine.

Alex_Rose444's picture

my story

on November 13, 2019 - 8:08pm

ok so i was writing a story on here, the originals from before the return will remember, and i want to know if you guys want me to continue that or write a new one.

it was pretty cool. ill put the links for the parts on here. in a little bit.

H4H i know you probably will want to but if not many others do, i might collect all of the parts and make it into a google doc. i can share it with you if you send it to me via message (make it the "about" of the message cuz it blanks it out).

Mar-MCR's picture

Enough

on November 13, 2019 - 5:11pm

I've literally given up in school, i don't feel like with the energy to do anything at all, I have subjects that im failling and my scholarship is at risk because of this and I've already given up, i can't do anything right ever ugh and now i dont know what to do and i feel like i'm stuck in a dead end.

In other news i found some chocolates that have coffee grains inside so that's nice.
Well i hope y'all have a nice day/night :)

Harbinger For Hire's picture

☠️

on November 13, 2019 - 3:50pm

Keep your hands by your side. Don't look it in the eye. Speak a word and you might die. Hold your breath as it walks by. If you know, then you know why...

× Have a dastardly day ×

H⁴H

P.S....it's a master of tricks, so watch your six...

Pages