Community Syndicate content

Kellins_Chew_Toy's picture

Bipolar? cx

I'm gonna sound really bipolar right now. Buuutt, I'm extremely happy. cx Meep. Boop. Idk.

musickidkilljoy's picture

What about love?

Hey. So remember on my old account I had a feeling for a friend (girl)? So I have a friend that I known for two years now. Well this one is a boy. I found out I had feelings for him like 2 or more months ago. He is cute,funny,kind gentalmen and he's in marching band like me. I'm in color guard. He's been in band for 4 and last year he was a drum major. It's his 2nd year and his last year. We're both seniors. Omg I'm getting off track. Ha. But any ways. He is dating someone else. I like her and all but my sisters bf doesn't like her. He told my sis that this boy s gf says crap. I feel bad cuz he puts up with it. But people are gonna do whatever. There were a few times that he was a little sad. I was in the band room eatting lunch. They made small talk during these times. I could tell he wanted to be with his friends or practice his instrument. I wanted to comfurt him by talking about church or pep tunes or other things to make him smile.

mekesm's picture

Help maybe?

It's been 4 years since I've been on this website, and it's still the same as I remember it, a bunch of nice people brought together by one thing they love. I had an old account but forgot the completly ridiculous complicated password I made and was wondering if there was any way of finding the account. I'd love to read my old blogs and remember the past.

chpeverill-conti's picture

Wizard Rock

Any potterheads here? Have any of you listened to wizard rock? I'm going to the Yule Ball for the 5th time on the 20th. A lot of great bands will be there, Harry and the Potters, The Whomping Willows, Lauren Fairweather (<3), Tonks and the Aurors, Draco and the Malfoys (!!!!), and Potter Puppet Pals (the guys who made the mysterious ticking noise, but they make a new skit every year). Not many people know of wrock. I love it! I LOVE Gred and Forge, the Moaning Myrtles, The Remus Lupins, Oliver Boyd & The Remeberalls, all of them! When I listen to these bands, I get so happy! Reminds me of the good side of middle school and the community.
I linked "Brotherly Love" by Gred and Forge. I hope you guys can find love and hope in potter, just like I have :)
If anyone wants to have some PotterTalk (hehe that was a podcast by The Leaky Couldron) message me!!!! The potter world was my escape from shitty home life and I'm so glad I had potter and am still experiencing it :)
XOXOXO
- Z

Mortuoria's picture

so... my dog made a happy face with mud

mcrhannah's picture

THANKS...

hey my fabulous killjoys. I just wanted to say thank you for all your advice and being so nice to me and really making me feel at home with the rest of the killjoys. this site and mcr of course is the only thing that keeps me going so thanxs a lot for that. I luv you all. if any of you need to talk im here. THANXS!!!!!!!!!!!!

xxxxx HANNAH.

lostn&#039;foundagain's picture

Poetry

I see poetry as a way to feel disconnected to my own problems, as well as a way to enable me to think much more clearly about the things ahead. A couple people have said my poetry is better than theirs; though it's not. Everyone has different styles of writing. Some write dark things in free verse; others write very descriptive, shaped poems. One style is not necessarily better than the other. They are all quite entertaining, actually. Therefore, my poetry is never better than anyone elses.... Just, different.
Now for the depressing shit you don't have to bother to read...
My grades.... DX AH!!!!! I have a D in Geometry, a D in English, a C in Science.... and the rest are C+ or better.... I.. am... so.. SCREWED!!!!! DX Ugh, i gotta get my head outa my ass and focus on school! :( The other thing....vvvv

mcrnut_89's picture

thankyou for your support for my big day

thankyou guys for the messages on my last blog about proposing to my gf :-)
means a lot :-)
you guys are awesome, never let anyone tell you otherwise.
XxX

mcrhannah's picture

i hate people.

OMG I HATE PEOPLE SO MUCH. I JUST WANT TO HIT THEM SO HARD. PEOPLE AT MY SCHOOL ARE SUCH BITCHES. SO ANNOYING.
(soz for the rant)

xxxxHANNAH

Kellins_Chew_Toy's picture

...

She says she cares for me.. Says she wants things to last.. Yet she hasn't once tried talking to me.. Yet alone glimpse at me.. I miss her... Like it matters anymore...

Amanda3's picture

I REMEMBER....

The best memory of MY CHEMICAL ROMANCE
IT WAS ae concert they gave in Spain the song they played was "Sing" once the song started Rain started coming down this was awesome becuz it left me with the memory when Gerard was singing and the camera captuered this lovely moment of the rain falling down Gerard's face I'll never forget that beautiful serene moment, Does Any of u have memories like these? If u do I like to read those memories u guys still carry on in ur hearts and mind, plzzzz write those favorite moments of MY CHEMICAL ROMANCE, oh, well Have an easy peasy HOLIDAY feeling!!
Love Christmas time, Don't ya guys love it too?

lostn&#039;foundagain's picture

Pain??

There are certain limits on how much pain your body can handle. But what are the limits on mental pain?? How many times can you deal with the heart wrenching pain every time you see them together?? Knowing they've already moved on... knowing they had moved on the day after they met you.... And no matter how many times they tell,,, told,,, you they loved you, you know,,, knew,,, it wasn't true... the word "Love" seems to have little meaning to them... and now it means absolutely nothing to me..... a word that used to control my whole world... is like a simple speck of dust on my windowpane....

David Kauffman's picture

Thoughts

Anyone else hate when people bully you and stuff just because of the music you listen to or the way you were raised.

Kellins_Chew_Toy's picture

Counselors

So, I spent the last 45 minutes with the counselor. I hate people. Why do you have to go blab my fucking life to people. Why do you have to go around and say shit? Hmm? Pissed off at the world? More at myself for trusting people. Can I just go? Wake up in purgatory?

mcrhannah's picture

cemeteries

hey its me again. do any of you think its weird that I love cemeteries and that I love being around graves. is that weird?