Community Syndicate content

mcrnut_89's picture

my sister

So I moved from london to brighton and they are a few hours away from each other, meaning me and my gf left our familys behind, we are 25 but we miss them all and my little sister is visitng today and staying for the weekend with us :-) yay!
Excited to see her
Hope you guys are well
XxX

ChemicalJoe27's picture

Little Update!

So, now my hair is short, and (Drumroll) MULTICOLOR! I got (What they called it) my hair shoeshined? (Im sure theres someone who can explain it to you guys, bc i really cant.) Its not as bright as i pictured, because my normal hair is really dark naturally, so it took forever to get the color i have and I was in a rush to see my friend (Shes on this site, idk if she still uses it) at springfields got tallent and some other of my classmates in it and I couldent wait any longer, and it looked good. (Pics asap! I SWEAR!!!) so i did that while my sister was getting her hair shit done for homecomming and I had to leave her my jacket bc all she had was a pull over hoodie. (And people say im a shitty big brother, FUCK THEM!) so I had to run to the mall front door in the lovely Ohio Weather (Upper Valley.) And look around the upper valley mall for the big stage (Shoulda been easiy to find, right in front of hot topic) And my friend was first. So I watched her and im going back on the 18th because she made finals! And all my other friends! WOOO! While in between acts i looked around hot topic and got an all time low sticker for my guitar and a ramones sticker for my bass! Looks sweet!!! Then I had homecoming. After arguing with my friends to get them to go (Ones a "Redneck" and the others just a less outgoing minime.) till the last minute and then the two dumbasses both thought that it was a jeans and tee shirts dance, so i dress the fuckers up in whatever i can find in my closet. (Keep in mind the whole time there like "The dance is going to suck". "Music will suck." "Decorations will suck." [Really? yOUR GOING TO BITCH ABOUT DECORATIONS?!?! GROW SOME BALLS AND QUITE TRYING TO BITCH OUT! YOU ALREADY PAYED $10 FOR YOUR TICKET!] "Were all just gonna hang, bros night" The two fuckers leave me for there crushes within 10 minutes. So I go and hang with some people, Grinding, slow dancing, etc. Im single and just sorta floated around. So afterwards, (We planed to leave an hour early) I walk out with them a half hour after the dance ended and the Pre After Party may have started with a few car radios and speakers rigged up poorly we finally leave and there all like "Wow, that was fun!" "Im so glad I came" THAN NEXT TIME FUCKING LISTEN TO ME WHEN I SAY "TRUST ME ITLL BE FUN" ASSHOLES!!!! So we go bowling, then minime friend throws up his bowl from hot head (With Spicy sauce...) all over the parking lot of the ally. Better than the school or his crushes shoes i guess. So we drop him off after leaving the bowling ally early. (Witch we only bowled a game and two frames before talking to other people in diffrent lanes) So after droping him off we go to my place. (Redneck friend) and we decide to watch frozen and im out before the "Love is an open door" song. AND THIS WAS ALL ONE DAY!!! Came to school the monday after homecomming all the girls are gone sick from being in the cold in there dresses. Small lol nature troll. So yea, thats about the best update for my week. Think Im getting the band togeather this weekend, idk. Maybe get with my buddy and dick around, idk. Three day week next week.

nobody_you_know's picture

My Chemical romance at the gym xD

My college has a full gym, with new treadmills, they have tv screens and you can pick what genre of music you want to listen to, I picked rock and the first video that came on was You Know What They Do To Guys Like Us In Prison (the live version for mtv.) Oddly motivating. It was totally awesome, I thought I'd share. XD

Hope you're all having a wonderful day :)

xoxo
n.

Punk-Princess Luvs U's picture

Take this Rorschach test( its sorta funny)

I felt like I had normal/not normal looks on every picture. Im not that crazy sooooo.....

mcrhannah's picture

strangled.

right I have had with people in my school cus today I got strangled by this girl who also stalked me home once and bullies me and she just strangled me for no reason and only one person stood up for me and everyone else laughed. so rude. so of course I couldn't breath cus of it and I told a teacher and now shes spreading rumors about me cus she keeps doing it right when im around. and my anxiety is getting worse about going to school tomorrow. but yeah my day has been crap but how are you all you killjoys out there. and if you ever need to talk im always here and ill listen to anything you want to talk about.

xxxxxx Hannah

leilanifuckingway's picture

the used

i was suppose to go see the used today but my parents said i couldn't and i saved money for it and now im at school ._. this sucks

THEPATIENTONE's picture

Where have I been?

Im back after 10 months
Seems like nothing has changed
;3

Punk-Princess Luvs U's picture

hey yal

Hey. It's been a while. Im busy with color guard, homework and house chores. I really want to get on with my chapters for my two fanfics but in so busy. This week is a good week cuz I have 5 days of. Tuesday was the last day cuz of conferences. Wendsday,Thursday and Friday I have off.
So what do you guys think of Gee's new video? I like it. It really does have that brit pop 80s/90s feel. HA is awesome. Frank's band is BA. The rest of the gang is good and enjoying themselves.
It makes me happy that the guys are making music and spending there time with family. I'm so glad. I'm sorta liking Lola now. Before Lola creepeped me out a bit. Oh! You guys think James dwees from Reggie and the full effect is Lola or some other male? Lola has no boobs nor a ass like a female.
~Punk_Princess

lostn'foundagain's picture

yoop

So my mom's been turning off the fucking internet again.... god dammit!! She doesn't see that talking to my friends online at midnight keeps me from feeling pain... :/ Told you the downward swing was coming... It'll pass, hopefully soon.. And OMG SUPERNATURAL'S ON!!!!!!!! I'M SO FUCKING PSYCHED!!!! XD sooo yea, and my Twitter account has been locked :( I don't know how to unlock it DX it suuuuuucks!!!!

nobody_you_know's picture

stressful

I am in charge of making dessert for thanks giving at my boyfriends dads house this year and my family's dinner... This is a lot of pressure... Ahhh... Stressing a little bit... I'm scared that I'll mess it up... I am going to 3 thanks giving dinners this year.. One at my family's house, one at my boyfriends family's house, and one at his dads, and I'm making dessert for two of them... I was thinking for one, pumpkin cheese cake (if you've never had it before, you need to) and pumpkin pie for the other...Still worried I'm going to mess up... Don't know why though, I've baked plenty of times... I am in school for pastry arts and baking... hahah irrational fears... Blah. xD
Canadian thanks giving is this weekend, it's different than America. (for some reason)

Anyway, I hope you are all having a good day/had a good day. :)

xoxo
n.

lostn'foundagain's picture

Blah School

haha, I have some pretty weird titles for my Blogs XD So, today I was going to skip school. cause my allergies are getting petty fucking bad, and I can't talk for shit. Also, I was going to hang out with Austin, I mean, like, where would I go if I skipped... Might as well hang out with someone.. but I chickened out. lol I've never even skipped one class.... So, I think Austin and I might end up going out.... like, he's told me that he likes me and if I wanted to go out with him, he'd date me in a heartbeat. My friends approve lol ^w^ Guess that's pretty great. You know that feeling of embarrassment you get for a character when they do something stupid? yea, that's always funny. And you like have to hide your face. haha XD So, I'm falling towards my downward spiral again... The whole Manic/Depression thing :( yea, get ready for more poetry.
<3 Love ya'll <3

leilanifuckingway's picture

school sucks

i haven't gotten on here in a long time so decided to get on here because im in class and class is boring o.o i have an hour left of school

DarknessPonyz's picture

Something about me....

I..... ummm..... okay. Here it is.... Im Related to...... ya know. OKAY! Im related to Gerard and Mikey..... okay

MarianaMCR's picture

Me :)

That's really my face! Thats the "best" picture I have so... Yeah, just wanted to share it