Community Syndicate content

lostn'foundagain's picture

Haha Judgmental Bitches

Don't you just loooooooove3 them!!!!! XD haha!! there's a girl in my art class that's sitting a few seats away talking shit about me and my friends. haha!! Like we give a shit what you think! We're weird and PROUD!!!! XD ^~^ And us, and everyone that's weird should be PROUD to admit it!!!! so if you're weird and Proud, Just love yourself and don't pay any mind to the judgmental assholes out there!!! XD

lyndzi's picture

I'm so sick

I'm so sick.. I want to go to bed and never wake up!!

lyndzi's picture

Sigh...

Sigh... I just love being ignored!! Need to talk!! I'm so depressed!! I want to die!!

lyndzi's picture

Bored

I'm bored... Someone message me?

lyndzi's picture

I miss my bay

I miss my bay..message me!!

lyndzi's picture

Morning my lovelies

Good morning everyone!! There's a college fair at Skool today and I get out of math class!! Woo!!

lostn'foundagain's picture

okay... so i know a lot of ppl who smoke... so this is for them.... just wrote it....

Cigartee daydreams,
drowning out the noise,
putting to sleep the deamons.
letting your life become bliss
for seconds,for minutes...
or however long
you let the smoke engulf you.
flow around your head
drift off to better places...

~~ Jade Trisdale

lostn'foundagain's picture

Hate People sometimes....

this is a sort of rant.... I'm sorry guys.... But i really hate people sometimes.... I get happy, find something or someone that makes me happy, and it has to be taken away.... .-. As my older blogs will varify, I have a new boyfriend... I've been single for quite a long time and I have finally found someone that makes me happy....well.... he has a lot of ex girlfriends..... a lot.... and one of them in particular (Val) is still not over him.... tbh, i dont think he's over her..... :( so i sorta feel like the rebound chick.... DX and he gave me his facebook password and everything one day... because of val.... she told my friend that he went to her window that night wanting to finger her..... so that was a pretty fucking awful day of me trying to decipher the lies from the truths.... well, he told me I have his permission to get on his facebook whenever I want to read his messages.... kinda difficult when he deletes some... so it makes me wonder what he's hiding....

lostn'foundagain's picture

Said I'd post a photo of today's outfit. So here ^.^

Killjoy ThrillKiller's picture

I cant decide, help please.

I've been getting really bad chest pains for the last month or so and I'm not sure if I should tell my parents.

We don't have much money at the moment so I don't want them to waste money taking me to the doctors, plus they'll probably use it as a reason to yell at me like they do with most things.

Although the pains have been getting more intense and have started lasting longer.

What should I do???

XxstraightjacketxX's picture

sorry it's not really interesting or meaningful

but yeah I wanna talk to some people, old and new :) my phone fucks with this website, so the hances are if i haven't replied to a message from you, i have but it didn't send. how are you all? what have you all been up to? how is school/ college/ university/ work/ whatever you are doing right now. how's life at home? i hope you're okay xoxo

Enbyfriend_98's picture

The Mortal Instruments

The movie messed up a lot of key points from the books. A lot. So much they did worse justice than the Twilight movies. And those sucked /reeeeeaaaallllyyyy/ badly. T.M.I. is a great book series but the movies already messed up so badly they cannot redeem itself. Jace was not supposed to have an accent like that. Valentine was supposed to be blue eyed and blonde haired because of the mega plot twist. (I don't wanna post spoilers) Simon wasn't nearly as nerdy as described. Clary's hair was more russet than it was red. They didn't even meet correctly. The only thing I liked about the movie is that they played 17 Crimes by AFI in the credits. Would have been an excellent movie if it hadn't been adapted from a book. :/ Not meant to be a killjoy or anything but I really love the book series and the movie didn't do justice. Had to point out its flaws. I apologise.

Enbyfriend_98's picture

overachiever :p

So, I looked at my grades and I'm sooo happy with them thus far!
I have a 97% in English 11, a 99% in World Cultures, a 92% in French (with a 103.33% in Classwork!!), a 100% in Academic Algebra 2, a 94% in Academic Chemistry, a 100% in Personal Finance, and a 100% in Art Labs. My Concert Band/Concert Choir grade isn't up yet but I'm pretty sure it'll be between a 98% and 100%!
It pays to be an overachiever in school. Mark thine words children. Mark thine words.

emogoticgirl's picture

So sleepy.

I am falling asleep literally on my homework. The weather is awful and it doesn't help. I'm scared coz I think I'm falling for a guy and that's not good. Not now at least. I'm such a disaster. I NEED FRESH AIR OMG!!!! *start acting crazy*

lyndzi's picture

Being tortured

I hate this class