Community Syndicate content

Sebastián_MCR's picture

wtf..

did the site crashed or something? i couldn't enter for like 6 hours

lostn'foundagain's picture

As per FUCKING ALWAYS!!!

i am so sick of life..... every time i get something or someone in my life that makes me happy, life has to go and take it the fuck away...... i just need to go hide under my blankets with something of comfort.... like a pill bottle, or a knife, or my cat..... goodnight.....

sidtastic007's picture

Best Day Ever *Insert Awesome Emoticon*

When I got back from an okay site visit, my friends stumbled upon their old works from our past semesters in an exhibition which was still being furnished at that time. And as I looked all around the room through the window, to my big surprise, I found my work hanging on the wall along with the rest.

It was my previous semester work--a timeline board that shows the--I'm going to put the picture here so that you can easily "get the picture" (skadoosh!)

http://islamshafie.blogspot.com/2014/07/project-1-historical-timeline.html

And it was my only group work that I worked on alone, because I got no one to worked with.

(Let me make it clear: the project was supposed to be a group work, but because the rest of the students already have their group and all groups are full, I decided to do it alone. And God fucking I can't believe it, I actually did it with flying colours!)

lostn'foundagain's picture

Regarding my other blog

OK, regarding this blog here>>> http://www.mychemicalromance.com/blog/lostnfoundagain/soooooooo <<

Kath_GerardForever's picture

MY 17TH BIRTHDAY

I had such an amazing day, and such an awesome cake made by my brother featuring some of my favourite bands- the spider for mcr obviously, the hand heart grenade from green day's american idiot, the iron maiden and rolling stones logos, and the arctic monkeys AM cover line :)

lyndzi's picture

Bored

I'm so bored someone message me!!

XxstraightjacketxX's picture

shitty

I don't even know anymore, my answer to everything is just shit

lyndzi's picture

Guess who made someone mad?

H great I've really done it now!! My boyfriend is mad at me

Daydreamer's picture

1st day of school

It hasn't been bad at all though, I'm with one of my best friends in all classes and my classmates at first seem nice. BUT there's not any hot boy T-T hehehehe school is not only to study...

This is my last year of school, next year I'll go to the university, wish me luck biatches ;)

Pd. Here I leave this awesome pic of frnk bc why not? :3

mcrhannah's picture

im soo bored.

im soo bored and totally fed up with school and its only Tuesday.

lyndzi's picture

Green day

Awesome band

lyndzi's picture

Umm..idk

lyndzi's picture

Anyone wanna chat?

Anyone wanna talk?

lyndzi's picture

Single

Don't know if anyone's interested but I'm single

lyndzi's picture

Boredom!!!

Come on guys!!! I'm so bored