Skip directly to content

tink4mcr's blog

Syndicate content
Waiting is the hardest part

I am currently at the drs office waiting for the results of my pregnancy test. I have this huge lump in my abdomen and the dr wants me to sit here and wait for the results before he decides to treat me I dont think the lump and possible pregnancy are related. I am soooooooo scared right now.what if im finally pregnant and there is something wrong with me?

Fashion show

Watchin VS fashion show! Love it

This is SOOOOO what we need to do

a friend of mine posted this on FB. Such truth......

dear US postal service.......YOU SUCK RIGHT NOW!

so apparently a gift that I had purchased for my loving husband has to make a trip all up and down the east coast before It gets to me! here is the tracking info that I have so far received
11/14 Groveport Ohio
11/15 Buffalo NY (which is the state I live in)
11/16 Pittsburg PA
11/16 Warrendale PA (ok... maybe it is like layovers on plane rides they never make sense)
11/24 Jacksonville FL (weird!)
11/25 Warrendale PA (WTF!!!!!!!! YOU WERE ALREADY THERE!!!!!!!!)
and the US post offices are failing WHY?!

Yum turkey!

Happy thanksgiving!

Black parade question

I just picked up a used album and I love the insert I wanna frame it but my question is... Did I get a special edition? Or are they all the same (the whole case was in a cardboard sleeve also.)

Black parade question

I just picked up a used album and I love the insert I wanna frame it but my question is... Did I get a special edition? Or are they all the same (the whole case was in a cardboard sleeve also.)

too many votes from me!

now to start from my phone

dream

I had a dream last night that I got to meet MCR
one big problem tho is that i had just taken a huge bite of a bagel so I couldnt talk!
Damn dream bagel!

BAD SPAM BAD!!!!!!!!!!

but i love all u guys!
HAPPY HALLOWEEN!

Pages