Skip directly to content

lostn'foundagain's blog

[{"parent":{"title":"Get on the list!","body":" Get exclusive information about My Chemical Romance tour dates, video premieres and special announcements ","field_newsletter_id":"6388094","field_label_list_id":"6518500","field_display_rates":"0","field_preview_mode":"false","field_lbox_height":"","field_lbox_width":"","field_toaster_timeout":"10000","field_toaster_position":"From Bottom","field_turnkey_height":"500","field_mailing_list_params_toast":"&autoreply=no","field_mailing_list_params_se":"&autoreply=no"}}]
Syndicate content
borde-borde-boredom.....

just sitting in ma living room.... bored.... I hate boredom.... it sucks.... so that's pretty much it.....

GONE

i'm a ghost.... totally invisible.
I know they love me,
but why don't they show it?
I feel like when they look at me,
they never really see....
me....

the selfish, whiny, bitchy me....
I don't like who I am.
neither do they, but....
they haven't ever seen....
me....

i'm too far away for their eyes.
too far gone, I guess...
I don't know if i'll ever go back...
i'm just too far.... too far...
gone...

out of sight, out of mind...
I'm still invisible...
like a poltergeist,
causing trouble wherever there is....
me....

I say 'sorry, i'm so sorry'
but i don't mean it...
they don't here...
so i write

OMGEE!!!! KNOW WHAT WOULD BE AWESOME!!!

OMGEE!!! IT WOULD BE SOOO FUCKING AWESOME IF JOHNNY DEPP WAS THE NEXT DOCTOR IN DOCTOR WHO!!!!!!!!!
but aside from that, who has seen the new movie R.I.P.D????? cause im takin my boyfriend to the movies on his bday and that's what we're seeing :)

depressed and dont know why.... :'(

if this is going to make you depressed.... please don't read it, I really don't want anyone to feel bad cause I am....

don't you hate it when everyone around you is happy, and you're just sitting there..... not knowing what to say cause it's the first time you've even met these people.... and they're all ignoring you.

i'm going to a party tomorrow!!!! :)

ok, not a REAL party with loud music and spiked punch, but my boyfriends birthday party :) I kinda wish it was the other version! haha! :) but of course not. anyways..... i'm heading over there tomorrow at 1pm, then we're going to the full circle racing place. im kinda nervous cause I've never really met his friends and I've only been racing ONCE! I suck! but oh well.... if I suck, i'll just laugh abt it and crack some jokes...
aside from that, I've been practicing/failing at my photography, i'm listening to 'looking hot, dangerous!' by botdf :) I know u all probably hate that band, but oh

I'm a horrible person

Cross everything you've done and put your result as the title

[X] smoked
[X] consumed alcohol
[X] slept in the same bed with someone of the opposite sex (without having sex)
[X] slept in the same bed with someone of the same sex
[X] kissed someone of the same sex
[ ] had sex
[X] had someone in your room other than family
[X] watched porn
[ ] bought porn
[X] tried drugs

TOTAL SO FAR: 8

[X] taken painkillers
[X] taken someone else's prescription medicine
[X] lied to your parents
[X] lied to a friend
[X] snuck out of the house
[X] done something illegal
[X] felt hurt
[X] hurt

HAPPY MCR DAY!!!

happy mcr day peoples!! :) btw, the pic isn't mine I got it off deviantart.com

here's the band called t.A.T.u.
music suggestions? anyone??

hey, guys! :) who here has ever heard of a band called t.A.T.u. ?? they're actually not that bad! my step dad was being a dick and comparing gerard and frank's kissing onstage to them saying that it's fucking gay as shit and if i ever have a band, he doesn't want me doin that shit. too late, oh well.... but, i was listening to t.A.T.u., and i stumbled upon ANOTHER band called The Veronicas, they're not that bad either.... sooooo, does anyone have any other bands i can listen to?? doesn't really matter if it's punk, rock, pop, rap, whatever... im fine with it as long as it's not country.

first things first, HAPPY BIRTHDAY RAY!!!

but then again :) second things second!!! I LOVE SKITTLES!!!!!! :) and being random :P so I got to see Monsters University today and last night I got to see Pacific Rim :) I got to hang out with my boyfriend all week and I got paid a hundred fifty bucks on Friday!!!!! :) YAY!!!

well, tata for now! :* love y'all!!!!

Pages