comic.criminal's blog Syndicate content

comic.criminal's picture

comic BLOCK?!

okay so im writing a NEW series i need ideas ......
for costuming any ideas ...
umm...
the BASE is academy uniform with LEATHER...yes LEATHER O.O
MY NEW COMIC IS NAMELESS FOR THE TIME BEING ....
BECAUSE IM TOO LAZY?!hehe

MAIN CHARACTER:

*DEATH(thats her code name in school)
- shes the main heroine and
shes tender hearted with a spike she
snapps a bone when needed but is
usually a well mannered young women...
shes gothic and was kidnaped by the deans
of this AA academy ....okay well this academy abducts teenagers fakes their death and brain washes the teens telling them they`ve lived there for theif entire life and they are most skilled in killing and out cracking codes they all fallow the head mistress mrs COLLENS?! so yeah.. thats pretty skim basics because i dont want to leak all the main ideas :)

thank MCRMY?!

comic.criminal's picture

okay so...

okay so i have to make a dance to never shout never song any suggestions?....btw my groups all not MCR im all DAMN IT ?!? but whatever its for a grade so i can bear....i think.... any who any ideas PLEASE help a criminal out...? ^///^

huggles and kisses
comic criminal

comic.criminal's picture

very bored....

yes very bored ....:/ hmmm....

comic.criminal's picture

RE:MY CHEMICAL ART..?

okay i think you all know i want to start something big with art...or maybe not hehe but i need all artist...doodlers...and hell uhh painters i need help starting an art academy ...on this site ..
and fan art is deeply loved :)

any who if you have any questions email me kay @
comic.criminal@yahoo.com

p.s i will be posting art very soon and some comic strips...? ive been working alot hehe.
and i will take requests because i have a hell of a drawers block:/

comic.criminal's picture

my chemical art...?

okay listen everyone i really wanna try getting a art acissiation going .....[sht i think i spelled that wrong] any who anyone who likes fan art or who draws anything ...doodles ...projects...hell if your just bored post your art because i really want to start a fan art page ...or even just your art i dont mind just post and mssge me kay well ttyl love everyone
x0x
comic criminal

any questions just send me an email :)

comic.criminal's picture

my chemical art...?

okay listen everyone i really wanna try getting a art acissiation going .....[sht i think i spelled that wrong] any who anyone who likes fan art or who draws anything ...doodles ...projects...hell if your just bored post your art because i really want to start a fan art page ...or even just your art i dont mind just post and mssge me kay well ttyl love everyone
x0x
comic criminal

any questions just send me an email :)

comic.criminal's picture

...DOES ANYONE WATCH GLEE.....

CANT WAIT FOR TONIGHTS SHOW?!? BECAUSE OF MY DRAMA TEACHER I LOVE IT HEHEHEHE I LOVE KURT HES MY FAV YAY FOR GAY?!?!:)

comic.criminal's picture

BLOG sounds LIKE BLARG heheheheheh

very bored and want to post my art but my scanner is being a pain in the... asstronots are cool hehe ADD ..hehehe totally spelled that WRONG hehe well im listeniing to black veil brides their pretty sick hehe i love andy sixx hes awsome yo?! any who yes i dont ...no CANT spell for cRAP lalalalalala yeah so ha jokes on you...or me ...or OBAMA .....OBAMA is your mama oh snap0.0 wow im hyper because this make no damn scence.................................yay ?!?! yeah ....some one...help my ive cought he RAMDOM.....0______0 O..MY ... hehe

comic.criminal's picture

in prosses of my latest scan in need of ideas....?

ok so ive started the rough drafts of death my main character and shes coming along famously but i need help on color cordination..... yea so im going to post new art very soon so ineed opinions ok well for now i just need color but ill leave that to you guys hehehe man im ubertried yay starbucks coffe ...............ZZZzzzzzZZZZzzzz huh..? oh yeah lmao im already turning into gee im drinking coffee to keep the comic flowing hehe ok thanks guys loveyou..

xoxoxo

comic criminal

comic.criminal's picture

Just got back from DISNEYLAND:)?!?

Yes Disneyland the happiest damn place on earth hehe I loved it from the CANDY to space mountian it was BOSS?!?
Loved the characters (I wanted alices dresse) wonderful absoulutely adorable characters I danced everywhere :)
and a KICK ASS fire work show?!? Yes ness hehe