Skip directly to content

Blogs

My 100 Truths

1. Real Name? Jessie

2. If you could change your name? Probably not, but I used to want my name to be Skylar

3. Obsessions? Bands

4. Male or Female or Other? Female

5. Elementary School? I moved away from my old elementary school

6. Middle School? nah

7. High School? Junior Year

8. Want to go to college? It'd be nice

9. Natural Hair color? Brown

10. Tall or Short? Tall

11. Sweats or Jeans? Jeans

12. Phone or Camera? Both

13. Health Freak? No not really

14. Orange or Apple? Apple

15. Do you have a crush on someone? Yes

16. Eat or Drink? Drink

17. Ever broken a bone? Nope

18. Pepsi or Coke? Either is fine

19. Been in an airplane? Yes

20. Been in a relationship? Yes

21. Been in a car accident? Nope

22. Caused a fight? Probably

OTHER THINGS

24. Best Friend? Christina and Big Jess

25. First friend you ever made? This kid named Arthur, I think.

26. First Crush? Uhh...Zac Efron?

27. First Word? Couldn't tell ya

Birthday soon...

Hey guys. My birthday is coming up, next sunday. The 14th. It's weird, I'm gonna be 16.... I know it doesn't sound that old and many of you on here are older. I'm going to start drivers ed soon. I could've started earlier but I was really anxious about that. Me behind the wheel. What??? I was scared that I'd get upset and hit something. But drivers ed, here I come anyways. Also, once I'm 16, I only have two more years until I'm 18. I don't want to grow up. I really don't. I know that once I'm 18, I'll still be a kid. But I'll be a kid with responsibilities. I filled out 4 job applications already. Claire's (a jewelry/accessory store for 12 year olds...

Hell and broken bones

Okay so tomorow, 8th September 2014, I shall be forced to return to my most dreaded place on this earth- My "oh so wonderful" school.
Yup. I have to wake up at 5:30am everyday (if God so happens to favor me and make me attend each day) and go half way across town to spend 11 hours there and then finally finish at 6:00pm when I will be forced to go sit with all the other kids and socialize. Now, I dont really mind the kids because I can actually stand some of them, but nowww tomorow I will be asked why I didn't attend the last two weeks and I am freaking out already because a "bitch" like me is probably going to tell those kids to piss off.
But oh well.

my 100 truths

1. Real Name? Carly

2. If you could change your name? Nah. but i used to want it to be Alessandra

3. Obsessions? Horses

4. Male or Female or Other? Female

5. Elementary School? Well, I was with my best friend then, now I'm all the way across the country :(

6. Middle School? nah

7. High School? nahhhhhhh

8. Want to go to college? sure why not

9. Natural Hair color? Blonde

10. Tall or Short? Tall

11. Sweats or Jeans? Jeans

12. Phone or Camera? Phone

13. Health Freak? Not really

14. Orange or Apple? Orange

15. Do you have a crush on someone? Yes

16. Eat or Drink? Eat

17. Ever broken a bone? Nope

18. Pepsi or Coke? Pepsi

19. Been in an airplane? Yes

20. Been in a relationship? Yes

21. Been in a car accident? Almost

22. Caused a fight? maybe

OTHER THINGS

24. Best Friend? Julia

25. First friend you ever made? idfk

26. First Crush? David Bowie

27. First Word? Idk

29. Last person you texted? Ida

"That's what family's for"

So! I have expanded my horizons in music and began listening to ONE OK ROCK recently. I love love LOVE their varying sound and style and what not, but, as with every band, there is one song that always makes me cry no matter what mood I'm in. But this time it's over five little words. "That's what family is for." It makes me reevaluate my life, my relationship with my family, my relationship with my friends, and even who I consider "family" in my life and why.

Pages