heeyyaooo..

AmandaL's picture

heeyyaooo..

was it just me or did the mcr backround just change for like a second..ha idkk well now that iv begun a blog..its kinda funny to just write
about that..hmm lets see well its fucking snowing out like crazzy, im stuck isolating in the cr again i live in cr caue a deppression social axsiety and shit..but i can say im gettin better at talking to pll i gues idk..:/ well i dont kno wtf to write about, so by for now
no inspiration todayy..: [ well thts all nice and negtive ghaaaaaa.....poop:p

hey check out my gerard art, from a long tme ago
ZOMMBBIE, VAMPIIRE, CRAZZY..WHOOHAHAHOO IM GONNA KILLYA.
..he looks pretty spectacular..hehehaha heee.....:]