Skip directly to content

BlueBurnsBlack's blog

[{"parent":{"title":"Get on the list!","body":" Get exclusive information about My Chemical Romance ","field_newsletter_id":"6388094","field_label_list_id":"6518500","field_display_rates":"0","field_preview_mode":"false","field_lbox_height":"","field_lbox_width":"","field_toaster_timeout":"10000","field_toaster_position":"From Bottom","field_turnkey_height":"500","field_mailing_list_params_toast":"&autoreply=no","field_mailing_list_params_se":"&autoreply=no"}}]

Lottery

on September 14, 2017 - 3:48pm

well today I bought a $20 Scratch off ticket at my Publix ( grocery store) that I work at.

It was a 100X the money scratcher, and I got the 100X symbol under a $5 prize.....

So I won $500. that's more money than what I make in a week worth of Pay at my job.

Any ways I had $8 this morning ( cash), and I bought a Powerball and a $2 scratcher and lost the $2 scratcher, but now I am super curious about the Powerball......

Because I had a Dream last night that I won the Lottery on a Scratch off ticket, except in my dream I won $10 Million not $500.

So with that being said ; if I do win the

WW3

on September 4, 2017 - 4:10pm

Well Kim Jong Un and Trump are about to Pile Drive us into World War 3.

Mortuary Sub Complications Part 4

on September 1, 2017 - 3:35pm

I just got off work an hour ago. It was alright, I just wish I didn't have to go to work.....

anyways how is everyone doing? those of you who still use this site?

Also it's September 1st, so you know what that means?????

Wake Me Up When September Ends. Like Seriously I fucking wish I had the whole month off.

I just need a break, I'm tired of work, I'm stressed out, still throwing up due to Anxiety problems, Haven't seen my therapist in over 3 months because fucking medicaid won't cover it.

I'm slowly but surely starting to lose it. I think I'm drifting away from the people I really need.

I

Moving

on August 7, 2017 - 3:02pm

Well My Mom got a new job so I will be moving to a new City closer to my Sister and Brother.

I will also be closer to my friend but she hasn't talked to me in a few weeks.

we couldn't think of a title

on July 25, 2017 - 4:17am

Well I had another medical procedure done....

They said my stomach doesn't digest food properly? Idk but I had to do all these stomach tests, because I have been having problems with throwing up after I eat.

( not BULIMIA) but it is kinda weird.

Anyways I worked a 33 hour week last week an,d I worked 18 hours this week, so I should get a pretty good pay check this thursday from last week.

Otherwise everything else is fine.

I just feel like nobody ever really comments on blogs anymore.............

Pages

MY BLOG

Monday August 07, 2017 
| Posted by: BlueBurnsBlack

Well My Mom got a new job so I will be moving to a new City closer to my Sister and Brother.

I will also be closer to my friend but she hasn't talked to me in a few weeks.

Tuesday July 25, 2017 
| Posted by: BlueBurnsBlack

Well I had another medical procedure done....

They said my stomach doesn't digest food properly? Idk but I had to do all these stomach tests, because I have been having problems with throwing up after I eat.

( not BULIMIA) but it is kinda weird.

Anyways I worked a 33 hour week last week an,d I worked 18 hours this week, so I should get a pretty good pay check this thursday from last week.

Otherwise everything else is fine.

I just feel like nobody ever really comments on blogs anymore.............

Monday June 26, 2017 
| Posted by: BlueBurnsBlack

Well everything is fine and all.

Had a medical procedure done today...

Won't go into detail.

Work is work....

4th of July is near, and I'm ready to blow shit up.

Anyway tired of being single. ( 5 years now)

I wish there where some people from Georgia on this site ( the state not the country) but a lass all you wonderful people live forever away.

Been a little depressed and anxiety has been a bitch lately but I'm making it through.

Monday May 08, 2017 
| Posted by: BlueBurnsBlack

Well work is work, I get a few hours but not enough.

The store manager is kinda mean, ( well Everytime I've talked to him he has been) the assistant store manager is a lot nicer and likes me; and the grocery managers like me.

But I just need something more, you know like I feel like I need more hands on training, not computer based training but actual like demonstration, of what they actually want me to do.

Cuz my 6 month evaluation was kinda sucky, and it made me feel like I'm a bad employee.

Other than that I've just been staying home and surfing the web.

Or I'll hang out with some friends.

I also started a group therapy thing requested by my actual therapist, on Wednesday nights a few months ago, I feel like it helps sometimes; but other times I feel like I don't need it.

Also there's a girl in the group, that I have a crush on she's the same age as me, but we aren't allowed to be in the same group if we are in a relationship.

So basically I can't date her; unless I quit going to the group.

It sucks cuz I just get so lonely sometimes.

Wednesday April 12, 2017 
| Posted by: BlueBurnsBlack

Well with everything in the news about D.T. I quite just don't know what to say. I just feel like he's trying to start WW3.

Anyways other than that my therapist has made me start group therapy on wednesday nights.

Also my brother's wedding is coming up next week and I'm the best man for his wedding.

I am a little nervous about it; but I'm sure I'll be fine.

I will get to go to the beach too, from Monday to Friday after the wedding. So that'll be nice.

But on the other side of everything fun and good there is the bad, my work hasn't given me any hours in 2 1/2 weeks so I'm kinda bummed about that, cuz I barely have any money left.

I also feel like they are trying to get rid of me since I got a low 6 month evaluation score.

But Idk.

I'm just trying to hold on, when everything seems to just set me off, on mini Anxiety attacks.

Wednesday March 29, 2017 
| Posted by: BlueBurnsBlack

I was pissed off because I didn't have any work for 2 weeks, but They finally called and said I have my 6 month evaluation on Friday, and I'm scheduled for April 2nd but only 5 hours.

Anyways I didn't mean to blow up like that; my Bipolar got the best of me.

Well I hope y'all are doing alright.